Beste karateka,

Wij zijn als club bijzonder verheugd jullie te kunnen aankondigen dat we na 2 geannuleerde edities, eindelijke onze 10° editie van onze zomertrainingen kunnen organiseren.

Neem jullie agenda alvast bij de hand én noteer vanaf maandag 4 juli 2022 t.e.m. woensdag 10 augustus 2022elke maandag en woensdag van 20u00 tot 21u30 “zomertraining De Pinte” 😊.

Uiteraard zullen we deze editie opsmukken met enkele gekende en ongekende gastlesgevers.

Uiteraard mogen jullie aantreden in gewone sportieve kledij i.p.v. in karate-gi.

En vanaf nu mogen jullie regelmatige berichten verwachten via onze sociale media m.b.t. onze zomertrainingen! (www.tasseikan.be)
Iedereen is van harte welkom en samen maken we er een leuke & sportieve zomer 2022 van!

Met sportieve groeten,
Andy Willaert