Beste leden,

vanaf 28 april gelden nieuwe Corona-maatregelen
Zoals iedereen wellicht heeft vernomen, mag de jeugd (tot 12 jaar) nog karate beoefenen in bubbels van maximum 10 personen (+1 lesgever). Ook volwassenen kunnen onder voorwaarden terug trainen in grotere groepen van maximum 10 personen, enkel buiten.
Om iedereen een kans te geven verder deel te nemen dan ook graag even uw aandacht voor enkele belangrijke afspraken:

1.  Protocol van stad Waregem
      Stad Waregem voorziet in een te volgen protocol om, in veilige omstandigheden en volgens de door de overheid opgelegde regels, aan trainingen en/of wedstrijden deel te nemen. Mogen wij dan ook met aandrang vragen om dit grondig door te nemen? Dank hiervoor!
      Klik hier voor download
    2. Trainingen
      Trainingen zullen doorgaan elke vrijdagavond en zondagvoormiddag en vanaf vrijdag 30 april terug op de normale uren:
      Vrijdag van 19u00 tot 20u30
      Zondag van 10u30 tot 12u30

Ter info: inschrijven op voorhand is niet langer noodzakelijk, de groepen worden voortaan opgedeeld bij aankomst!
      HOU HET CORONAPROOF zodat wij dit verder kunnen blijven organiseren!
      Dank hiervoor!

Dank aan iedereen voor de bereidwillige medewerking!
Hou het alvast veilig!!!
jullie KCW team