Dirk Duyck

Karateclub Waregem werd opgericht door sensei Dirk Duyck in 1979. Dirk Duyck startte in 1973 met karate te beoefenen in karateclub Wevelgem. In 1979 werd hij ook bekroond tot karateka met grootste vooruitgang door wijlen sensei Miyazaki.

Hij was ook 5 jaar lid van de nationale selectie van België waardoor hij meerdere malen ons land mocht vertegenwoordigen op E.K  en W.K .

Palmares Dirk

• 5de Dan JKA
  • 6 x West-Vlaams kampioen
  • 4 x Vlaams kampioen
  • 3 x Vlaams kampioen per team
  • 3 x Belgisch kampioen per team

Na 31 jaar vond hij het tijd om een stapje opzij te zetten voor zijn zoon die vanaf 2011 de karateclub zal overnemen. Sensei Dirk zal natuurlijk steeds betrokken blijven bij de karateclub en zal ook nog vele malen les geven in de club.

Diederik Duyck

Sensei Diederik Duyck startte in 1986 als kleine knaap ook met karate met als droom om in de voetsporen te kunnen treden van zijn vader wat hij ook deed. Op 17-jarige leeftijd werd hij lid van de nationale selectie van België voor een vijftal jaar waar hij ook meerdere malen België mocht gaan vertegenwoordigen op E.K’s en W.K’s. Wat zijn droom was werd werkelijkheid en hij overtrof zelfs nog zijn vaders palmares.

Palmares Diederik

• 3de Dan JKA
  • 7 x West-Vlaams kampioen
  • 8 x Vlaams kampioen
  • 4 x Belgisch kampioen
  • Brons op E.K.
  • Kwartfinale W.K.

Diederik zal dan ook met trots de karateclub leiden en hoopt dit nog vele jaren te kunnen doen.

Oss!