EXAMENS

Examens gaan door op hetzelfde tijdstip als de normale training, voor mensen die niet deelnemen aan examens gaat de training gewoon door.

Voor de allerkleinsten gelden wel andere voorwaarden, voor meer informatie ivm examens kan men steeds bij de Sensei terecht. De shotokan karateclubwaregem wenst dan ook alle karateka’s veel succes in het behalen van hun doelstellingen.

DEELNAME WAREGEMSE KARATEPLOEG

De Waregemse Karateploeg is een competitieploeg die bestaat uit leden van KCWaregem, jongeren en volwassenen die trainen voor tornooien en kampioenschappen. De verkozen leden worden tweemaal per maand getraind voor competitie, door georganiseerde competitietrainingen.
Interesse? Hier vindt je meer info en het inschrijvingsformulier.

WEDSTRIJDEN

Voor leden die interesse hebben om deel te nemen aan JKA wedstrijden: alle info te verkrijgen bij Sensei Diederik Duyck. Ook voor inschrijvingen kan u bij Sensei Diederik Duyck terecht.

Opgelet: voor deelname aan wedstrijden dient men zich te houden aan het recentste BAKF wedstrijdreglement inzake gedrag, kledij en bescherming. zie http://www.jka-vlaanderen.be

BAKF wedstrijdreglement 2018 – Vereisten kledij

BAKF wedstrijdreglement 2018 – Volledig

RESULTATEN