Heb je ambitie om deel te nemen aan tornooien, kampioenschappen? Of droom je ervan om in de voetsporen te
treden van Sensei Diederik? Dan is dit je kans! Word lid van onze Waregemse KaratePloeg!

Wat is de Waregemse KaratePloeg?

De Waregemse Karateploeg is een competitieploeg die bestaat uit leden van KCWaregem, jongeren en volwassenen die trainen voor tornooien en kampioenschappen. De verkozen leden worden tweemaal per maand getraind voor competitie, door georganiseerde competitietrainingen.

De competitietrainingen verschillen met de reguliere trainingen. Omdat de leden zich inzetten voor tornooien, kampioenschappen…verwachten we een grotere discipline en respect. De kampers zullen een voorbeeld zijn voor andere leden, we verwachten dan ook dat zij de karateziel beheersen. Daarnaast zijn het zware fysieke en mentale trainingen die de leden zullen vormen tot competitiebeesten.

Wanneer?

Vrijdag of zondag de eerste week van de maand en vrijdag of zondag laatste week van de maand.

Wie?

Iedereen die lid is van KCWaregem, met interesse voor competitie.

Algemene afspraken

• Wie aan competitie doet moet de juiste ingesteldheid hebben. Dit betekent respect!
  • Respect voor de Sensei, als voor de deelnemers, leden…Wie geen respect toont, zal verwijderd worden uit de competitieploeg.
  • Wie aan competitie doet is gemotiveerd, herhaald en geeft niet op!
  • Deelnemen aan een competitietraining, lid zijn van de competitieploeg draagt een verantwoordelijkheid met zich mee. Je bent een voorbeeld voor andere leden, een voorbeeld van respect, inzet, beleefdheid, motivatie….
  • Wie niet aanwezig kan zijn op de competitietraining, verwittigd de Sensei!
Inschrijving
Inschrijven kan door het inschrijvingsformulier volledig ingevuld en ondertekend te bezorgen aan Sensei Diederik